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Media Economics (Key Concerns in Media Studies)Understanding the economic paradigms at work in media industries and markets is vitally important for the analysis of the media system as a whole. The changing dynamics of media production, distribution and consumption are stretching the capacity of established economic paradigms. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, the text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two 'heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Media Economics stresses the value - and limits - of contending economic approaches in understanding how the media operates today. It is essential reading for all students of Media and Communication Studies, and also those from Economics, Policy Studies, Business Studies and Marketing backgrounds who are studying the media.Dimensions: 21.34 x 13.72 x 1.27 centimetres (0.2 kg)メディア業界および市場における職場における経済パラダイムを理解することは、メディアシステム全体の分析にとって非常に重要です。メディアの生産、流通、消費の動態の変化は、確立された経済パラダイムの能力を伸ばしています。本書は、新古典派と批判的な政治経済学の簡潔な記述に加えて、制度的経済学と進化経済学の2つの「異端」アプローチから導き出されたメディアを理解するための新たな視点を提供している。 Media Economicsは、これらのパラダイムを重要なトピックやケーススタディに適用することにより、今日のメディアの運用方法を理解する上で、競合する経済的アプローチの価値と限界を強調しています。メディアとコミュニケーション研究のすべての学生、そしてメディアを研究している経済学、政策研究、ビジネス研究、マーケティングのバックグラウンドの学生には必読です。 寸法:21.34 x 13.72 x 1.27センチメートル(0.2 kg)------------------------------------ 当店は、アメリカ カリフォルニアを本店とする海外ショップです。 通関時に関税・輸入消費税が課税される可能性があります。 商品お届けまでに、約1ヵ月かかります。 「伝票番号の追跡サイトへの反映には10日程度かかります」 当店のカード決済代行会社は Rakuten Commerce LLC です。 ------------------------------------
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